
Ειδική έκδοση για το Production
Μια νέα έκδοση που είναι αφιερωμένη στην παραγωγή ταινιών και στο post production, κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 24 Μαρτίου μαζί με το adbusiness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα έκδοση που είναι αφιερωμένη στην παραγωγή ταινιών και στο post production, κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 24 Μαρτίου μαζί με το adbusiness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έκδοση του περιοδικού μόδας και ομορφιάς ΓΥΝΑΙΚΑ, αναλαμβάνει η Unique Media Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Πέμπτη 13 Μαρτίου κυκλοφορεί στα περίπτερα η εφημερίδα «Finance & Markets VOICE», η μετεξέλιξη της ιστοσελίδας και του web radio της fmvoice.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη συνέντευξη του Δημήτρη Μαυροειδή και οδοιπορικό στη Μάλαγα για το Final 8 του Copa del Rey περιλαμβάνει στις σελίδες του το νέο τεύχος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος Διευθυντής Εκδόσεων και Υπεύθυνος Εμπορικού Τμήματος από τις αρχές Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 300ο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET που βρίσκεται ήδη στα περίπτερα, είναι αφιερωμένο, σε μεγάλο μέρος του, στη ζωή του All Star Γιάννη Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκδήλωση για τα 75 χρόνια της, η ΕΔΙΠΤ θα τιμήσει την αρχαιότερη εκδιδόμενη εφημερίδα της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του Διευθυντή της εβδομαδιαίας εφημερίδας ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ανέλαβε από τις 7 Ιανουαρίου ο δημοσιογράφος Χρήστος Ν. Κώνστας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιέρωμα στις κορυφαίες ομάδες μπάσκετ που έχουν περάσει από Ελλάδα, Ευρώπη και NBA, φιλοξενεί το νέο τεύχος του ALLSTAR BASKET που κυκλοφορεί την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο περιοδικό μαγειρικής με τίτλο MENU θα εκδίδει απότις 23 Δεκεμβρίου η ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ σε συνεργασία με τον Άκη Πετρετζίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα των New York Times το περιοδικό Newsweek επιστρέφει σε έντυπη μορφή στις αρχές του 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιέρωμα στους νέους κανόνες για την αναγραφή προέλευσης στο προσυσκευασμένο κρέας, φιλοξενεί το τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού Meat News.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory