
Η καινοτομία του ALLSTAR BASKET
Στα πρότυπα εκδόσεων της Ισπανίας και της Ιταλίας το τεύχος Οκτωβρίου που κυκλοφορεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πρότυπα εκδόσεων της Ισπανίας και της Ιταλίας το τεύχος Οκτωβρίου που κυκλοφορεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TechZoom.gr αποτελεί το νέο ειδησεογραφικό site τεχνολογίας της Compupress, δημιουργού των εντύπων Πληροφορικής «Computer για Όλους», PC Master και του θρυλικού Pixel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα από την Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου με νέα σχεδίαση κι ακόμα πιο πλούσια ύλη το περιοδικό των φίλων της εικόνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδικό αφιέρωμα στη μεγάλη διοργάνωση και συνέντευξη του Αντετοκούνμπο στο τεύχος Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο βιβλίο της σειράς επανακυκλοφορεί την Πέμπτη 11 Ιουλίου από τις Εκδόσεις Anubis στα περίπτερα με νέο εξώφυλλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ προπονητής του Ολυμπιακού αναλύει τα σχέδιά του για την ομάδα της επόμενης σεζόν και οι Αργυρόπουλος-Καλαμπόκης μιλούν για μυστικό της μπασκετικής μακροζωίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έκδοση από την Direction για τις μάρκες που έχουν χαράξει την δική τους σημαντική πορεία στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε την Παρασκευή (26/6) το πρώτο φύλλο της «φρέσκιας» σε σχεδιασμό και ύλη εφημερίδας Healthy Today, που εκδίδεται από την Direction Βusiness Network.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική θέση αναλαμβάνει στον ΔΟΛ ο Aνδρέας Ψυχάρης, ο οποίος αναμένεται να έχει βασικό ρόλο στην επόμενη ημέρα για το συγκρότημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα παγκόσμια εφημερίδα για τους αναγνώστες της σε Ευρώπη και Ασία σχεδιάζει να λανσάρει η Wall Street Journal (WSJ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα κινηματογραφική επιτυχία της DreamWorks κυκλοφορεί τώρα σε περίπτερα και βιβλιοπωλεία από την Compupress!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από την Τετάρτη 3 Ιουνίου το νέο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET, που επιχειρεί να μας βάλει στο κλίμα των επερχόμενων τελικών του NBA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory