
Αναστολή έκδοσης για περιοδικά της Alpha Editions
Σε αναστολή έκδοσης των περιοδικών της ετοιμάζεται να προβεί η εταιρεία Alpha Editions που εκδίδει τα περιοδικά Hello, 7 Μέρες TV, ΕΓΩ και Τηλεκοντρόλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναστολή έκδοσης των περιοδικών της ετοιμάζεται να προβεί η εταιρεία Alpha Editions που εκδίδει τα περιοδικά Hello, 7 Μέρες TV, ΕΓΩ και Τηλεκοντρόλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερώματα σε Basket League, Euroleague και κλήρωση για 62 εισιτήρια ελληνικών συλλόγων στο νέο τεύχος του ALLSTAR BASKET.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από σήμερα Τετάρτη το τεύχος Σεπτεμβρίου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κάμψη στις πωλήσεις είναι αδιαμφισβήτητη για τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Ακόμη όμως και αν το traffic μειώθηκε, οι φανατικοί όχι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα επίμονα αιτήματά τους για την ενίσχυση του περιφερειακού Τύπου, έθεσαν στον Λ. Κρέτσο οι δύο Ενώσεις ιδιοκτητών περιφερειακών εφημερίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρόταση και η απειλή του Φώτη Μπόμπολα προς τις πιστώτριες τράπεζες, που είχαν απάντηση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα έκδοση της DIRECTION με την υπογραφή του AllStar Basket
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπαγγελματική συμβουλευτική και χρηματοδότηση για νέα επιχείρηση, στις προσφορές του προγράμματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί την Τετάρτη το νέο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET, με πλούσια αφιερώματα στους τελικούς της Α1 μπάσκετ και στην πρωταθλήτρια Ευρώπης ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αιτήσεις για την επιδότηση από το Ταμείο Καινοτομίας της πρωτοβουλίας Digital News Initiative θα μπορούν να κατατεθούν ως τις 11 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινάει το Σάββατο 14 Μαΐου από την IDMedia του Πέτρου Κουσουλού και της Σοφίας Νικολάου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Final Four της Euroleague που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο, μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο νέο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET που κυκλοφορεί από την Τετάρτη (11/5).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory