
Media2day Εκδοτική: Κυκλοφορεί την ειδικη έκδοση «Turning Points 2024»
Προϊόν της συνεργασίας του οικονομικού site Euro2day.gr με τους «New York Times»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροϊόν της συνεργασίας του οικονομικού site Euro2day.gr με τους «New York Times»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 17 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα από σήμερα, Τετάρτη 6 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Αττικές εκδόσεις πούλησαν τη συμμετοχή τους (50%) στη "ΤΗΛΕΡΑΜΑ" 50% έναντι 338.000. Οι λοιποί μέτοχοι της "ΤΗΛΕΡΑΜΑ", οι οποίοι κατείχαν το υπόλοιπο 50%, πώλησαν ομοίως τις μετοχές τους με το ίδιο τίμημα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά ελληνική εφημερίδα είναι υποψήφια για το συγκεκριμένο βραβείο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑεπετειακό τεύχος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Βασίλης Τολιόπουλος είναι το πρόσωπο της σεζόν στον φετινό Άρη, ο οποίος “καλπάζει” σε Stoiximan Basket League και EuroCup, και το νέο τεύχος του AllStar Basket φιλοξενεί μεγάλη του συνέντευξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 24 Ιανουαρίου, στον πολυχώρο «7ος Multi Event City Loft»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τους New York Times
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο τεύχος του AllStar Basket για το 2024 έρχεται σήμερα Τετάρτη 3 Ιανουαρίου σε όλα τα περίπτερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρο της επόμενης μέρας στην Ανώτατη Παιδεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory