
Στην κορυφή τα Νέα τη Δευτέρα 4/9
Στην πρώτη θέση από πλευράς πωλήσεων καθημερινών απογευματινών πολιτικών εφημερίδων βρέθηκαν τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου τα Νέα, με 17.100 φύλλα και αύξηση 4% από την προηγούμενη έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση από πλευράς πωλήσεων καθημερινών απογευματινών πολιτικών εφημερίδων βρέθηκαν τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου τα Νέα, με 17.100 φύλλα και αύξηση 4% από την προηγούμενη έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίτηση προς την Υπουργό Εργασίας για διενέργεια τριμερούς συνάντησης με την εταιρεία Άλτερ Έγκο απέστειλαν οι Ενώσεις των εργαζομένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόφαση της επανέκδοσης της «Ραδιοτηλεόρασης» ως δωρεάν περιοδικό έλαβε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ στη σημερινή του συνεδρίαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβληματισμός για τη λειτουργία της διανομής Τύπου σε περίπτωση που δραστηριοποιείται μια μόνο επιχείρηση με αυτό το αντικείμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή από πλευράς πωλήσεων απογευματινών φύλλων, βρέθηκαν τη Δευτέρα 28 Αυγούστου τα Νέα με 16.390 φύλλα, και μικρή πτώση 1% σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ημερήσιο φύλλο με τίτλο «Φιλελεύθερος Τύπος» βρίσκεται στα σκαριά από τον Θανάση Μαυρίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία διανομής εντύπων απαντά σε όσους επιχειρούν να καλλιεργήσουν εσφαλμένες εντυπώσεις σε σχέση με τις κυκλοφορίες των εφημερίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί την Τετάρτη 30 Αυγούστου, το νέο τεύχος του περιοδικού AllStar Basket με πλούσια θεματολογία για το επερχόμενο Eurobasket.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα του πλειστηριασμού επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της η Πήγασος για την πώληση των εφημερίδων Έθνος και Ημερησία στην εταιρία Dimera του Ιβάν Σαββίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί το νέο περιοδικό Myconian Collection Experience Magazine από την Else Agency
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εταιρεία Dimera, συμφερόντων του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη περνούν τα σήματα του Έθνους και της Ημερησίας, καθώς ολοκληρώθηκε ο πλειστηριασμός για τον Πήγασο σύμφωνα με δημοσιεύματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Guardian Media Group κατάφερε να ενισχύσει τα ετήσια ομιλικά έσοδα κατά 2% και τα ψηφιακά έσοδα κατά 15%, περιορίζοντας ταυτόχρονα τη λειτουργική ζημιά κατά 1/3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory