
Πρώτη θέση για τα Νέα τη Δευτέρα 13/11
Χωρίς αντίπαλο έπαιξαν τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου τα Νέα στις πωλήσεις απογευματινών εφημερίδων, με 16.280 φύλλα και αύξηση 4% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς αντίπαλο έπαιξαν τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου τα Νέα στις πωλήσεις απογευματινών εφημερίδων, με 16.280 φύλλα και αύξηση 4% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση με τους εκπροσώπους της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας είχε στα γραφεία της Ένωσης Συντακτών στο Βόλο, ο Γ.Γ. Επικοινωνίας και Ενημέρωσης κ. Λευτέρης Κρέτσος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανακοίνωσή της, η Ένωση Ιδιοκτητών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών αναφέρεται στις δυσκολίες που θα προκαλέσει η τροπολογία για τον ΕΔΟΕΑΠ στις εκδοτικές επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο περιοδικό μόδας στον κόσμο, θα κυκλοφορεί από την Κυριακή 26 Νοεμβρίου, και κάθε τέταρτη Κυριακή του μήνα με το “Βήμα της Κυριακής”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 12 Νοεμβρίου επιστρέφει στα περίπτερα το Έθνος της Κυριακής, μετά την επανακυκλοφορία του καθημερινού φύλλου στις 16 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Καθημερινή της Κυριακής ήταν το κυριακάτικο φύλλο με τις περισσότερες πωλήσεις την προηγούμενη Κυριακή 29 Οκτωβρίου, με 56.670 φύλλα και 7% αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων βρέθηκαν την Τρίτη 24 Οκτωβρίου τα Νέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου, το νέο τεύχος του περιοδικού AllStar Basket με μεγάλο αφιέρωμα στον Γιάννη Αντετοκούνμπο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλτερ Έγκο, Αττικές Εκδόσεις, Πρώτο Θέμα Εκδοτική, Ελευθερία του Τύπου, Καθημερινές Εκδόσεις και Παραπολιτικά δηλώνουν πως θα προσφύγουν σε ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων βρήκε το ξεκίνημα της εβδομάδας τα Νέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με τον Χρήστο Μπάρλα, στη θέση του Διευθυντή Ψηφιακών Μέσων, ανακοίνωσε η Καθημερινή, στο πλαίσιο περαιτέρω ανάπτυξης του τμήματος new media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «δημοκρατία» παίζει «ΜΠΑΛΑ». Από την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα όλη η Αθλητική επικαιρότητα σε ενα πλούσιο αθλητικο ένθετο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory