
Οι επιτυχημένες μάρκες είναι ζωντανές
Το νέο βιβλίο του Δρ. Κωνσταντίνου Παντίδου εισάγει για πρώτη φορά τη Νευροβιολογία στην καρδιά της στρατηγικής Μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο βιβλίο του Δρ. Κωνσταντίνου Παντίδου εισάγει για πρώτη φορά τη Νευροβιολογία στην καρδιά της στρατηγικής Μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ενημέρωσε για την αποχώρηση του γενικού της διευθυντή, Γιάννη Περλεπέ, τον οποίον ευχαρίστησε για την προσφορά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ founder της Salesforce, Marc Benioff και η σύζυγός του, Lynne Benioff, συμφώνησαν να εξαγοράσουν το περιοδικό Time από την media και marketing εταιρεία, Meredith Corporation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Καθημερινή» και η Conde Nast International ανακοινώνουν επίσημα τη συνεργασία τους και λανσάρουν τη Vogue Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί σήμερα Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου το νέο τεύχος του περιοδικού AllStar Basket, το οποίο κάνει focus στις καλοκαιρινές κινήσεις Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί online η νέα ειδική έκδοση της Direction Business Network για τα φετινά IAB MiXX Awards 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις απολύσεις δημοσιογράφων στην εταιρία ALTER EGO, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ της ΕΣΗΕΑ, του Υπουργείου Εργασίας και εκπροσώπων της εταιρίας.
Με ένα εκτενές αφιέρωμα στην επόμενη μέρα για την κινητικότητα στην Ελλάδα και διεθνώς κυκλοφορεί το τέταρτο κατά σειρά τεύχος του μηνιαίου περιοδικού Business News Μagazine...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή Ένωση επεξεργάζεται τώρα πρόταση για την τροποποίηση της οδηγίας 2006/112/ΕΚ όσον αφορά τους συντελεστές του φόρου προστιθέμενης αξίας που εφαρμόζονται σε βιβλία, εφημερίδες και περιοδικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από σήμερα, Τετάρτη, το νέο διπλό τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου του περιοδικού AllStar Basket, πλούσιο σε θεματολογία και αφιερώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Βασίλης Χιώτης ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή στη ΒΡΑΔΥΝΗ της Κυριακής, στα πλαίσια των οργανωτικών αλλαγών της εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπανακυκλοφόρησε, από την Direction Business Network, το περιοδικό MANAGER της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) με πλούσια ύλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory