
Απαλλαγή Ψυχάρη
Για την υπόθεση χορήγησης δανείων στον ΔΟΛ χωρίς τις απαραίτητες εγγυήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την υπόθεση χορήγησης δανείων στον ΔΟΛ χωρίς τις απαραίτητες εγγυήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι φωτογραφίες του David LaChapelle αποτελούν έναν ύμνο για τη νέα σχέση που συνδέει τον άνθρωπο με τη φύση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων της Καθημερινής και με στόχο να εμπνεύσει το κοινό, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το K-Inspiration
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο αφιέρωμα στις ελεγκτικές εταιρείες στο επιχειρηματικό περιοδικό των business leaders
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙστορίες ταλέντου, τόλμης και εξωστρέφειας που η «Κ» αναδεικνύει συνεχώς μέσα από τις σελίδες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πλούσια θεματολογία και δύο μεγάλα "projects"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηλεκτρονική αίτηση για συμμετοχή ανοίγει τη Δευτέρα 23.09.2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση εξέδωσε ο Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων σχετικά με τις δημοσιεύσεις καταχωρήσεων του Δημοσίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Παππάς, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, έφυγε από τη ζωή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα τεύχος αφιερωμένο στην "πιο μεγάλη ώρα της Εθνικής" στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Κίνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Νότης Μηταράκης με το Προεδρείο του Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναστολή έκδοσης του ημερήσιου φύλλου της ιστορικής εφημερίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory