
Πέτσας: «Τους πρώτους μήνες του 2020 τα μέτρα ενίσχυσης του Τύπου»
Τι αναφέρει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για το πρόγραμμα ενίσχυσης των εφημερίδων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για το πρόγραμμα ενίσχυσης των εφημερίδων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε αφορμή τη νέα έκδοση του best seller της, μιλήσαμε με την Κατερίνα Τσεμπερλίδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γενικός Διευθυντής της L'Oréal Hellas φιλοξενείται στο 13ο τεύχος του περιοδικού των Βusiness Leaders.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συλλεκτική έκδοση αφιερωμένη στα 20 χρόνια της Euroleague
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντίστοιχο ποσό θα δεσμευθεί για το 2020 προκειμένου να χρηματοδοτηθεί το νέο πρόγραμμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ανακοίνωσε την ανάκληση της απόφασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιστολή του ο Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων ζητά την υλοποίηση των θεσμοθετημένων μέτρων υποστήριξης του περιφερειακού Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την συμμετοχή περισσότερων από 250 μελών και φίλων της Ενώσεως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ημερολόγιο συνοδεύεται για πρώτη φορά από ένα artfilm, ο δημιουργός Paolo Roversi αναζητά την ‘ουσία’ της Ιουλιέτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό θέμα την επιστροφή του Ρικ Πιτίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις κυκλοφόρησε σε νέα έκδοση το βιβλίο της Κατερίνας Τσεμπερλίδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο αφιέρωμα στον κλάδο της Υγείας στο περιοδικό των Business Leaders
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory