
Πτώση 13,7% στις πωλήσεις εφημερίδων το 2019
Σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, πέρυσι σημειώθηκε μείωση σε σχέση με το 2018 στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 13,7%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, πέρυσι σημειώθηκε μείωση σε σχέση με το 2018 στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 13,7%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστολή προς τους αρμόδιους Υπουργούς Χ. Σταϊκούρα, Ά. Γεωργιάδη και Σ. Πέτσα με κοινοποίηση στον Πρωθυπουργό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοποριακή συνεργασία με το CINOBO, τη νέα ελληνική streaming πλατφόρμα για κινηματογραφικές ταινίες, εγκαινιάζει το «’Εθνος της Κυριακής».
O Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων ξεκαθαρίζει ότι δεν θα δεχθεί η υγειονομική αυτή κρίση να εξελιχθεί σε ένα «πάρτι» πολιτικής συναλλαγής και απευθείας αναθέσεων διαφημιστικών δαπανών με αδιαφανείς όρους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πτώση ήταν μεγαλύτερη στα παραδοσιακά μέσα (έντυπα, ραδιόφωνα της τάξης του 35%), ενώ τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης συγκράτησαν το συνολικό ρυθμό των απωλειών στο -20%,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύτηκε στο Φύλλο της Κυβερνήσεως η νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤόνισε πως σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάγκη στήριξης του Περιοδικού Τύπου και την ένταξή του σε καθεστώς αργίας, ομοίως με άλλες επιχειρήσεις λόγω κορονοϊού, ζητά με επιστολή της σε αρμόδιους φορείς η ΕΔΙΠΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSOS εκπέμπει η αγορά των ΜΜΕ - πως θα στηριχθούν οι Εφημερίδες, τι ζητούν οι φορείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διατήρηση του δικτύου διανομής κρίνεται πρόσφορη για τη διάδοση των αναγκαίων μηνυμάτων των Αρχών προς τους πολίτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης που βρίσκεται η χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε εξώφυλλο τον Νίκο Ζήση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory