
Κυκλοφόρησε το CSR Reports
H 10η έκδοση, εστιάζει για ακόμη μια φορά στις τάσεις και τις εξελίξεις στην Λογοδοσία Αειφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH 10η έκδοση, εστιάζει για ακόμη μια φορά στις τάσεις και τις εξελίξεις στην Λογοδοσία Αειφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφιέρωμα στους 100 καλύτερους ξένους του ελληνικού μπάσκετ, αλλά και 1.000 μοναδικά δώρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπόμνημα προς τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ & Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα και τον Υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση για αδικίες σχετικά με το 2% υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ και σειρά προτάσεων για την ενίσχυση του Περιοδικού Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περιοδικό ΟΚ! στο portfolio της εταιρείας του Νίκου Κοκλώνη. Θα κυκλοφορεί κάθε Σάββατο με την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη και αυθεντική μαρτυρία ελληνικότητας στο επιχειρείν μέσα από την ξετυλίγεται και η ιστορία της διαφήμισης, όλες οι εντάσεις και οι ήρωές της, καθώς και το ιστορικό τους πλαίσιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπείγουσα επιστολή από τις ΣΗΠΕ, ΕΙΕΤ και ΕΔΙΠΤ προς Άδωνι Γεωργιάδη και Στέλιο Πέτσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Πέμπτη 19 Νοεμβρίου η «Καθημερινή» προσφέρει όλα τα έσοδα από τις πανελλαδικές πωλήσεις της στο περιοδικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Ζητείται πολιτική βούληση" αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνει πολλά ενδιαφέροντα θέματα και μάθετε νέες τεχνικές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH έκδοση του Νοεμβρίου συνοδεύεται από τον οδηγό της Basket League 2020/21
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινή επιστολή απέστειλαν οι ενώσεις Τύπου σε ΕΔΟΕΑΠ και Πέτσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα με πλούσια θεματολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory