
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος του AllStar Basket
Το καθιερωμένο καλοκαιρινό τεύχος που θα μείνει για δύο μήνες στα περίπτερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καθιερωμένο καλοκαιρινό τεύχος που θα μείνει για δύο μήνες στα περίπτερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της διαδικτυακής ενημέρωσης, αναδείχθηκε για άλλη μια χρονιά το ειδησεογραφικό www.newsbomb.gr, βάσει της Επιστημονικής έρευνας Digital News Report 2021, του Ινστιτούτου Reuters.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 3,5 φύλλα ανά κάτοικο τον χρόνο έχει πέσει η μέση κυκλοφορία των εφημερίδων στην χώρα μας με της κρίση της πανδημίας να έχει σαφώς συμβάλλει σε αυτό τον κατήφορο..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brainware.gr είναι πλήρως συμβατό με σταθερές και φορητές συσκευές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκτάκτως την Παρασκευή 4 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια όλα τα ζητήµατα που απασχολούν την ιστορική Ένωση Ιδιοκτητών Ηµερησίων Εφηµερίδων Αθηνών µίλησε στο adbusiness o πρόεδρός της, Αλέξης Σκαναβής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς μέλος του διεθνούς δικτύου, η The Art Newspaper Greece θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας σε έντυπη διμηνιαία έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήθηκαν 5 νέες εταιρείες με την Nitro Media να ξεχωρίζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH έντυπη LIFO στην κορυφή όλων των εβδομαδιαίων εντύπων πανελλαδικά σύμφωνα με την νέα Focus-Bari
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Μην Πατήσεις Το Κουμπί!"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό θέμα τη μεγάλη συνέντευξη του νέου προπονητή του Παναθηναϊκού, Όντετ Κάτας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλούσια είναι η θεματολογία της έκδοσης Φεβρουαρίου με πολλές ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory