
Ε.Π.Η.Ε.Α: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εκλογή νέου Δ.Σ
Μαζική η συμμετοχή διοικητικών μελών και υπαλλήλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζική η συμμετοχή διοικητικών μελών και υπαλλήλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλο αφιέρωμα στην κατάκτηση του Κυπέλλου από τον Ολυμπιακό και συνέντευξη του Χασάν Μάρτιν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital Media είναι ο μοναδικός Ελληνικός ψηφιακός Όμιλος που γίνεται μέλος της OPA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικά θέματα τη βιωσιμότητα, τις πράσινες επενδύσεις και το «Climate Deep Tech»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάλυση από κορυφαίους οικονομολόγους, καθηγητές πανεπιστημίου και στελέχη επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις ενδοξότερες εφημερίδες στην ιστορία του ελληνικού Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τεύχος 386 περιέχει ένα μεγάλο αφιέρωμα στους παίκτες που νίκησαν τον χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχεται σήμερα (5/1), το νέο τεύχος του AllStar Basket, υπ’ αριθμόν 385!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκδοση «Γαλλικά Δελτία Ειδήσεων για την Ελληνική Επανάσταση. Έτη 1821-1822»
Πραγματοποιήθηκε στο Χίλτον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα το νέο τεύχος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια εποχή που τα social media, έχουν σχεδόν αντικαταστήσει τις παραδοσιακές πηγές ενημέρωσης, δημιουργήθηκε το iMEdD, με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), σε μια προσπάθεια να ξανακερδίσει η δημοσιογραφία τη χαμένη της εγκυρότητα και αξιοπιστία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory