
Κυκλοφορεί το βιβλίο του Νίκου Χαρόπουλου «Με την πρώτη»
Kυκλοφορεί από τις εκδόσεις THE LAW SUCCESS PUBLISHING.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKυκλοφορεί από τις εκδόσεις THE LAW SUCCESS PUBLISHING.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κ κ. Πρετεντέρης και Μαντέλας διατηρούν παράλληλα τις αρμοδιότητές τους στο MEGA και στα «Νέα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατατέθηκε στη Βουλή το βράδυ της Δευτέρας (14/11), το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού για τα πνευματικά δικαιώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Επιτροπή Ανταγωνισμού παρουσίασε τις δράσεις που θεωρεί πως πρέπει να παρθούν για να υπάρξει ανταγωνισμός στον έντυπο Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς οι επιχειρήσεις μείωσαν τις διαφημιστικές δαπάνες στο πλαίσιο μιας επικείμενης ύφεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έναρξη του ΝΒΑ και τα κατορθώματα του Γιάννη Αντετοκούνμπο στο επίκεντρο του εορταστικού τεύχους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον ΙΑΝΟ της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo κανάλι της Ναυτεμπορικής θα μεταδίδει σε καθημερινή βάση live πρόγραμμα του CNBC, καθώς και τις πιο δημοφιλείς εκπομπές και ντοκιμαντέρ του δικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με το τεύχος θα βρείτε ένθετο τον επίσημο οδηγό της Basket League 2022-23
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΔΙΠΤ ενισχύει το επιχείρημά της για πρακτικές «δύο μέτρων και δύο σταθμών»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατηγορία της «Καλύτερης Καμπάνιας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσον αφορά την επιχορήγηση του μεταφορικού κόστους και τους κόστους δημοσιογραφικού χάρτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory