«ΤΟ ΒΗΜΑ της Φλώρινας»: Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου μαζί με το ΒΗΜΑ
Στο πλαίσιο των Μαθητικών Εφημερίδων, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των Μαθητικών Εφημερίδων, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο super τεύχος με όλο το παρασκήνιο για την επιλογή του Άμπου Ντάμπι ως τόπο διεξαγωγής του Final-4 της Euroleague το 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά η ματιά της «People’s Daily» στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα μεγάλο αφιέρωμα για τη σεξουαλική υγεία και τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέματα που έγραψαν οι μαθήτριες και οι μαθητές του 4ου ΓΕΛ Δράμας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τεύχος Δεκεμβρίου του AllStar Basket κυκλοφορεί από σήμερα, Τετάρτη (4/12), με πλούσια θεματολογία, αποκλειστικές συνεντεύξεις και θέματα που θα συζητηθούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο μηνιαίο περιοδικό του μπάσκετ, που κυκλοφόρησε στις 11 Νοεμβρίου 2005, κλείνει τα 19 χρόνια κυκλοφορίας του και μπαίνει στον 20ό, με το υπ’ αριθμόν 416 τεύχος!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώνει τη μετακίνηση στελεχών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι κάθε Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο τεύχος του AllStar Basket έρχεται στα περίπτερα σήμερα, Τετάρτη 2 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαθητικές Εφημερίδες υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περίπτερο της ΕΔΙΠΤ προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory