Συνεργασία GfK με Woop Media
H GfK Hellas Retail and Technology Division και η Woop Media ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για τη σύναψη συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH GfK Hellas Retail and Technology Division και η Woop Media ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για τη σύναψη συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην κατάργηση του αγγελιόσημου και τη μη επέκτασή του στο διαδίκτυο, ζήτησε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Δ. Δασκαλόπουλος, από τον τον Μ. Χρυσοχοΐδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος αποχωρεί από τις εκδόσεις Λυμπέρη, μετά από πέντε χρόνια συνεργασίας, κατά τη διάρκεια των οποίων ασκούσε καθήκοντα Media Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Real Group ανέλαβε από την Τετάρτη (1/12) την εμπορική εκμετάλλευση του Love Radio 97.5 και του 932 Happy Radio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ηλεκτρονική πλέον μορφή το καθημερινό φύλλο της ιστορικής εφημερίδας, με το μέλλον των εργαζομένων να παραμένει ασαφές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Όμιλος Αntenna προχώρησε σε συμφωνία καλωδιακής μετάδοσης του συνδρομητικού καναλιού ΑΝΤ1 Europe στη Γερμανία, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Unitymedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 3 χρόνια θητείας στη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΑΝΤ1 TV, ο Γιώργος Λεβέντης αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία, για να αναλάβει καθήκοντα στη Cycle. Αντικαταστάτης του ο Αλεξάντερ Χόλαντ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Forthnet συνέχισε και το τρίτο τρίμηνο του 2010 τη δυναμική πορεία της, με 415.700 συνδρομητές ΑΠΤΒ και βελτίωση του μεριδίου αγοράς στο 32, 8% (24.400 νέοι συνδρομητές ΑΠΤΒ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε και επίσημα η συνεργασία του ΟΠΑΠ με τον ΑΝΤ1, καθώς μέσα από τη συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού θα μεταδίδονται οι κληρώσεις Λόττο, Τζόκερ και Πρότο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια σειρά επισημάνσεων για την ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της κοινοτικής Οδηγίας για τις Υπηρεσίες Οπτικοακουστικών Μέσων (Π.Δ. 109/2010) προχώρησε το ΙΟΜ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους 67.000 έφτασαν οι αναγνώστες του μοναδικού περιοδικού μπάσκετ στον ελληνικό χώρο, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Focus Bari για την περίοδο Μάρτιος-Σεπτέμβριος 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη ανακοίνωση σχετικά με την συνεργασία του με τον ANT1, όσον αφορά την μετάδοση των κληρώσεων των παιχνιδιών ΛΟΤΤΟ - ΠΡΟΤΟ – ΤΖΟΚΕΡ εξέδωσε ο ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory