Στην Interbus o Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου «Ν. Καζαντζάκης»
Προστίθεται στην οικογένεια των αεροδρομίων της Interbus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροστίθεται στην οικογένεια των αεροδρομίων της Interbus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick αφομοιώνει την efrata η οποία, ενώ διατηρεί τη νομική της μορφή, παραχωρεί το σύνολο των πελατών της στην εταιρεία του McCann Group
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ genesis advertising & printing, που πρόσφατα αναπτύχθηκε στον κλάδο των ψηφιακών εκτυπώσεων και συστημάτων προβολής, ανέλαβε το project του υλικού προβολής και σήμανσης του 29ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση-απάντηση σε δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας, σχετικά με τη συνεργασία του με τη National Entertainment, εξέδωσε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην παγκόσμια ημέρα κατά των ναρκωτικών, που γιορτάζεται στις 26 Ιουνίου, συμβάλλει με τον τρόπο της η Ένωση \"ΕΡΜΗΣ\", ενισχύοντας τον αγώνα του ΚΕΘΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος σε κάθε είδους διαφήμιση προϊόντων καπνού σε εξωτερικούς, υπαίθριους και εσωτερικούς χώρους, έβαλε η ψήφιση του νομοσχεδίου για την \"Αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εξωστρέφεια των θέσεων outdoor, το μέσον που γνωρίζει όσο τίποτε άλλο, αναγκάστηκε να αξιοποιήσει από την περασμένη εβδομάδα η Πανελλαδική Ένωση Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Υπαίθριας Διαφήμισης «Ερμής», προκειμένου να προασπίσει τα δικαιώματα της αγοράς υπαίθριας διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory