Νέα συμφωνία για τη Nielsen στο Χονγκ Κονγκ
Νέα συμφωνία για τη Nielsen στο Χονγκ ΚονγκΈνα νέο συμβόλαιο Μέτρησης Τηλεθέασης (Television Audience Measurement-TAM) για το διάστημα 2013-2017, εξασφάλισε η Nielsen στο Χονγκ Κονγκ. Με τους καταναλωτές να απαιτούν περισσότερο περιεχόμενο σε όλο και πιο πολλά κανάλια και συσκευές, η Nielsen έχει δεσμευτεί να παρέχει την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη συμπεριφορά του κοινού προς όλα τα Μέσα.
«Είμαστε υπερήφανοι που επιλέχτηκε η εταιρεία μας για την παροχή τηλεοπτικών μετρήσεων στο Χονγκ Κονγκ, καθώς επίσης και για την εμπιστοσύνη των τηλεοπτικών παρόχων προς το πρόσωπό μας. Η παγκόσμια εμπειρία που διαθέτουμε στις τηλεοπτικές, τις internet και mobile μετρήσεις θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ διαφημιζόμενων, εταιρειών και παρόχων» υποστήριξε ο President των Media Products & Advertiser Solutions της Nielsen, Steve Hasker.
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συμφωνίας, η Nielsen θα εγκαταστήσει μετρητές σε 800 νοικοκυριά, τα οποία θα επιλεγούν μέσω στατιστικών αναλύσεων, ώστε να αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού του Χονγκ Κονγκ. Παράλληλα, η Nielsen θα συμπεριλάβει στις μετρήσεις την εφαρμογή “extended screen”, προκειμένου να συμπεριλάβει στα τηλεοπτικά προγράμματα και την παρακολούθηση μέσω internet.