To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα συμφωνία για τη Nielsen στο Χονγκ Κονγκ

Νέα συμφωνία για τη Nielsen στο Χονγκ Κονγκ
Νέα συμφωνία για τη Nielsen στο Χονγκ Κονγκ

Ένα νέο συμβόλαιο Μέτρησης Τηλεθέασης (Television Audience Measurement-TAM) για το διάστημα 2013-2017, εξασφάλισε η Nielsen στο Χονγκ Κονγκ. Με τους καταναλωτές να απαιτούν περισσότερο περιεχόμενο σε όλο και πιο πολλά κανάλια και συσκευές, η Nielsen έχει δεσμευτεί να παρέχει την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη συμπεριφορά του κοινού προς όλα τα Μέσα.

«Είμαστε υπερήφανοι που επιλέχτηκε η εταιρεία μας για την παροχή τηλεοπτικών μετρήσεων στο Χονγκ Κονγκ, καθώς επίσης και για την εμπιστοσύνη των τηλεοπτικών παρόχων προς το πρόσωπό μας. Η παγκόσμια εμπειρία που διαθέτουμε στις τηλεοπτικές, τις internet και mobile μετρήσεις θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ διαφημιζόμενων, εταιρειών και παρόχων» υποστήριξε ο President των Media Products & Advertiser Solutions της Nielsen, Steve Hasker.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συμφωνίας, η Nielsen θα εγκαταστήσει μετρητές σε 800 νοικοκυριά, τα οποία θα επιλεγούν μέσω στατιστικών αναλύσεων, ώστε να αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού του Χονγκ Κονγκ. Παράλληλα, η Nielsen θα συμπεριλάβει στις μετρήσεις την εφαρμογή “extended screen”, προκειμένου να συμπεριλάβει στα τηλεοπτικά προγράμματα και την παρακολούθηση μέσω internet.