Μέχρι τέλη Ιουλίου το πολυνομοσχέδιο για τα ΜΜΕ

Mέχρι τα τέλη Ιουλίου αναμένεται να έχει ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο για τα μέσα ενημέρωσης, στο οποίο περιλαμβάνεται και η περιβόητη ηλεκτρονική πλατφόρμα δημοπράτησης της τηλεοπτικής διαφήμισης, για την οποία μάλιστα εξετάζεται η επέκτασή της και στα ηλεκτρονικά έντυπα.
Αρχικά σχεδιάζονταν αυτές τις μέρες (11 με 12 Ιουλίου) να ψηφιστεί, αλλά υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις κατά την επεξεργασία του πολυνομοσχεδίου, με αποτέλεσμα να πάει λίγο παρακάτω. Έτσι, Τετάρτη ή Πέμπτη (12 ή 13 Ιουλίου) αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή για να πάρει τον δρόμο για τις Επιτροπές και την ψήφισή του.
Σε συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Επενδύσεων που πραγματοποιήθηκε χθες (11/7) στο Μέγαρο Μαξίμου αποφασίστηκε να ολοκληρωθεί η επεξεργασία του νομοσχεδίου από το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, ώστε να υπάρχει συμβατότητα με τον Αναπτυξιακό Νόμο αλλά και να ληφθεί υπόψη η συμμετοχή του υπουργείου Πολιτισμού σε θέματα παραγωγής οπτικοακουστικών έργων.
Παράλληλα αποφασίστηκε να εξεταστεί το πλαίσιο λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε να συμπεριληφθούν κατά το δυνατό οι διαφημίσεις των ηλεκτρονικών εντύπων.
Στη συνεδρίαση ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς, ο οποίος παρουσίασε το πολυνομοσχέδιο που αφορά τους κλάδους οπτικοακουστικών μέσων και διαστημικών εφαρμογών, τόνισε ότι πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα η ψήφισή του από τη Βουλή.
Κι αυτό διότι, όπως επισήμανε, με αυτό η Ελλάδα θα «διασφαλίσει τον ρόλο και την παρουσία της σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο μεταξύ των "διαστημικών εθνών"» και θα καταπολεμηθούν προβλήματα «νόθευσης του ανταγωνισμού στο χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης και της κυκλοφορίας των εφημερίδων».
Αρχικά σχεδιάζονταν αυτές τις μέρες (11 με 12 Ιουλίου) να ψηφιστεί, αλλά υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις κατά την επεξεργασία του πολυνομοσχεδίου, με αποτέλεσμα να πάει λίγο παρακάτω. Έτσι, Τετάρτη ή Πέμπτη (12 ή 13 Ιουλίου) αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή για να πάρει τον δρόμο για τις Επιτροπές και την ψήφισή του.
Σε συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Επενδύσεων που πραγματοποιήθηκε χθες (11/7) στο Μέγαρο Μαξίμου αποφασίστηκε να ολοκληρωθεί η επεξεργασία του νομοσχεδίου από το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, ώστε να υπάρχει συμβατότητα με τον Αναπτυξιακό Νόμο αλλά και να ληφθεί υπόψη η συμμετοχή του υπουργείου Πολιτισμού σε θέματα παραγωγής οπτικοακουστικών έργων.
Παράλληλα αποφασίστηκε να εξεταστεί το πλαίσιο λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε να συμπεριληφθούν κατά το δυνατό οι διαφημίσεις των ηλεκτρονικών εντύπων.
Στη συνεδρίαση ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς, ο οποίος παρουσίασε το πολυνομοσχέδιο που αφορά τους κλάδους οπτικοακουστικών μέσων και διαστημικών εφαρμογών, τόνισε ότι πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα η ψήφισή του από τη Βουλή.
Κι αυτό διότι, όπως επισήμανε, με αυτό η Ελλάδα θα «διασφαλίσει τον ρόλο και την παρουσία της σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο μεταξύ των "διαστημικών εθνών"» και θα καταπολεμηθούν προβλήματα «νόθευσης του ανταγωνισμού στο χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης και της κυκλοφορίας των εφημερίδων».