J&J: Προχωρά σε παγκόσμιο Media spec
J&J: Προχωρά σε παγκόσμιο Media spec
Σε αναθεώρηση προχωρά η Johnson & Johnson του παγκόσμιου media buying and planning λογαριασμού της, ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων (το συγκεκριμένο ανέφερε η ίδια η εταιρεία στην ετήσια έκθεση του 2014). Έτσι, η J&J ακολουθεί τους άλλους τρεις μεγάλους διαφημιζόμενους (Procter & Gamble Co., Unilever και L\'Oreal), που πραγματοποιούν επίσης media specs σε παγκόσμια κλίμακα.
\"Η Johnson & Johnson πραγματοποιεί παγκόσμια media αναθεώρηση μεταξύ των επιχειρήσεων και brands καταναλωτικών, φαρμακευτικών και ιατρικών της συσκευών. Στόχος είναι να διασφαλιστούν οι καλύτερες media ικανότητες σε στρατηγική, planning και buying σε όλο τον κόσμο\" ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Η εξέλιξη αυτή προκύπτει ένα χρόνο, περίπου, μετά τη μετακίνηση του, ύψους 1 δισ. δολαρίων media buying λογαριασμού των ΗΠΑ στην OMD (Omnicom) από τη J3 (Interpublic). Η προηγούμενη, μαζική, media αναθεώρηση της J&J είχε πραγματοποιηθεί το 2012.