To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διάκριση για την OMD στη Gunn Report

Διάκριση για την OMD στη Gunn Report
Διάκριση για την OMD στη Gunn Report

Η OMD κατέκτησε την πρώτη θέση στην έκθεση Gunn Report For Media για έβδομη συνεχή χρονιά. Το δίκτυο συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους από τα κερδισμένα βραβεία σε ολόκληρο τον κόσμο στη διάρκεια του 2012, για καμπάνιες όπως η \"Voice Search\" που δημιούργησε για λογαριασμό της Google. Η Mindshare βρέθηκε ξανά στη δεύτερη θέση, ενώ η UM ήταν η μοναδική νέα είσοδος στο top 5, παίρνοντας τη θέση Ogilvy & Mather που ήταν πέμπτη στην αντίστοιχη κατάταξη του 2011.

Ο πιο πολυβραβευμένος διαφημιζόμενος της χρονιάς ήταν η Coca Cola, ενώ η media holding εταιρεία με τα περισσότερα βραβεία ήταν η Group M του ομίλου WPP.

\"\"

Οι ΗΠΑ αναδείχτηκαν σαν η χώρα με τις περισσότερες διακρίσεις, δεύτερο ήρθε το Ηνωμένο Βασίλειο και τρίτη η Ινδία. Όσο για τις καμπάνιες που κέρδισαν τους περισσότερους πόντους, ανάμεσά τους ήταν η \"Smart eBall\" της BBDO Proximity Berlin για την Daimler, η \"coin hunting\" της OMD Denmark για τη McDonald’s και η προαναφερόμενη καμπάνια της Google.  

Η μεθοδολογία της έκθεσης Gunn Report For Media περιλαμβάνει παγκόσμια και εθνικά βραβεία από 37 αγορές, ενώ επισημαίνει τη μεγαλύτερη χρήση ψηφιακών και social media μέσα στο 2012.