«ΤΟ ΒΗΜΑ της Φλώρινας»: Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου μαζί με το ΒΗΜΑ
Στο πλαίσιο των Μαθητικών Εφημερίδων, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των Μαθητικών Εφημερίδων, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εγγραφή στο Village Pass είναι δωρεάν και μπορεί να γίνει εύκολα στο villagecinemas.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια Μαθητές, Φοιτητές, Σπουδαστές & Εκπαιδευτικούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με πηγές της αγοράς, γνωστό fund από το εξωτερικό, που έχει ήδη έντονη παρουσία στην Ελλάδα, έδωσε εντολή με σημαντικό ποσό στο πλαίσιο της δημόσιας προσφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυριακή 26/1 (22:00) στο Novacinema1 με τους Jake Gyllenhaal, Alexander Ludwig, Dar Salim σε σκηνοθεσία του Guy Ritchie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου, με την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανδαισία έρχεται στις οθόνες των συνδρομητών της Nova, από την Τρίτη 21 Ιανουαρίου έως και τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον Σεπτέμβριο του 2022 η Village Roadshow Ελλάς ανήκει στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τελικό Ρεάλ- Μπαρτσελόνα για το Σούπερ Καπ Ισπανίας παρακολούθησαν 650.000 θεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα και σε σκηνοθεσία Διονύση Ατζαράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυριακή 19/1, 20.30, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBack-to-back τις ταινίες «Blue Velvet» και «Mulholland Drive»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory