Το Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον επιστρέφει με νέο κύκλο εκπαιδεύσεων
Σύνδεση νέων με το ονειρικό επαγγελματικό μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύνδεση νέων με το ονειρικό επαγγελματικό μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύνθετη και εν μέρει αντιφατική, όπως σημειώνουν οι ερευνητές στα συμπεράσματά τους, είναι η εικόνα που αναδύεται για τις αντιλήψεις των νέων, σύμφωνα με σειρά ερευνών που επεξεργάστηκε το ινστιτούτο διαΝΕΟσις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ COSMOTE στηρίζει αδιάλειπτα τα τελευταία 19 χρόνια νέους με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ReGeneration μετράει 5 χρόνια συνεχόμενης ανάπτυξης συμβάλλοντας με ουσιαστικό έργο στην καταπολέμηση του φαινομένου του brain drain.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θεσμός υλοποιείται σε ετήσια βάση από τον Καθηγητή Ιορδάνη Λαδόπουλο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ELAcademy Tournament έχει σκοπό την ανάπτυξη υποδομής του μπάσκετ σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές πόλεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός της δράσης ήταν οι ενδιαφερόμενοι να γνωρίσουν το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και το αντικείμενο σπουδών του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάθεση της «Υλοποίησης της Ευρωπαϊκής Εκδήλωσης για τη Νεολαία 2020»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο προφίλ, η φιλοσοφία και όλα όσα έχει κατορθώσει το neopolis.gr μέσα στα 5 χρόνια της πορείας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμπεριφορά και οι προοπτικές των millennials για το 2017, με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα και τις εξελίξεις στον εργασιακό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς μπορείς να «πουλάς χωρίς να πουλάς» και τι ακριβώς ψάχνουν οι millennials
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory