To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

VALUE: Nέα συνεργασία με την Kopparberg Greece

VALUE: Nέα συνεργασία με την Kopparberg Greece

Η VALUE ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Kopparberg Greece, το Premium Cider brand από τη Σουηδία. «Η επιλογή της VALUE ως στρατηγικού συνεργάτη για την υλοποίηση μίας σειράς marketing campaigns, αποτελεί σημαντική επιτυχία και ενισχύει την ηγετική θέση της εταιρείας στον κλάδο» αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση.

Η συνεργασία εστιάζει σε τέσσερις βασικούς άξονες, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της Kopparberg στην ελληνική αγορά και την ανάδειξη των premium και ποιοτικών cider & RTD ποτών, με τις δροσερές και φρουτώδεις γεύσεις.

Η VALUE προχώρησε  ήδη στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του event Booth της εταιρείας για τις ανάγκες του Athens Street Food Festival 2024, προσφέροντας στους χιλιάδες επισκέπτες μία μοναδική εμπειρία διασκέδασης και γευσιγνωσίας, ενισχύοντας παράλληλα την αναγνωρισιμότητα της Kopparberg.

Ο σχεδιασμός και υλοποίηση της καλοκαιρινής & χειμερινής καμπάνιας του brand, αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο της στρατηγικής συνεργασίας. Το εγχείρημα περιλαμβάνει τόσο δημιουργία και υλοποίηση των video campaigns, προσαρμοσμένων στις εποχικές ιδιαιτερότητες, με στόχο την προβολή της Kopparberg σε ένα ευρύ κοινό και την τόνωση του ενδιαφέροντος για τα προϊόντα της, όσο και τη διαμόρφωση του συνολικού look & feel αλλά και την ενίσχυση της ταυτότητας του brand.

Η ενδυνάμωση του brand awareness στην ελληνική αγορά, υλοποιείται από τη VALUE μέσω του σχεδιασμού και υλοποίησης μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής social media, με στόχο την αλληλεπίδραση με το κοινό και την προώθηση των προϊόντων της Kopparberg σε δημοφιλείς πλατφόρμες.

Η εταιρεία αναλαμβάνει την υποστήριξη του brand και σε επίπεδο Performance Marketing, μέσω της εφαρμογής προηγμένων τεχνικών performance marketing, με στόχο το community building και την ενίσχυση του brand identity & brand awareness, μέσω στοχευμένων διαφημιστικών καμπανιών.

Στόχος της συνεργασίας είναι η ενίσχυση του brand awareness της Kopparberg, η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η τόνωση του ενδιαφέροντος για τα προϊόντα της, η δημιουργία μίας δυνατής online παρουσίας και η αύξηση των πωλήσεων.