Τουρισμός: H Όλγα Κεφαλογιάννη συζήτησε με τον Tyler Brûlé στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ

Η Υπουργός Τουρισμού μίλησε αρχικά για την πολύπλευρη συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με το Monocle. Η συνεργασία αφορά την προβολή σε έντυπα και ψηφιακά μέσα του ομίλου, στο πλαίσιο της στρατηγικής προώθησης της Ελλάδας ως πολυθεματικού προορισμού που προσφέρει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες όλο το χρόνο.
Η κα Κεφαλογιάννη υπενθύμισε ότι επιδιώκουμε μία τουριστική ανάπτυξη βιώσιμη και στοχεύουμε στην ανθεκτικότητα και ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με στρατηγική διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου αλλά και διάχυση των επισκεπτών στις 13 περιφέρειες της χώρας. Ακόμα, αναφέρθηκε στον επανασχεδιασμό του επίσημου portal της χώρας του visitgreece.gr, καθώς και στις ψηφιακές πλατφόρμες που θα αφορούν στον αγροτουρισμό και τη γαστρονομία, στον ορεινό τουρισμό καθώς και τον ιαματικό και καταδυτικό τουρισμό. «Επιθυμούμε οι επισκέπτες μας να έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών, κατά το σχεδιασμό αλλά και κατά τη διάρκεια της επίσκεψης».
Η Υπουργός υπογράμμισε ότι τα τελευταία χρόνια σημειώθηκε στην Ελλάδα σημαντική αναβάθμιση της ξενοδοχειακής προσφοράς, με εντυπωσιακό στοιχείο τον υπερδιπλασιασμό των ξενοδοχείων πέντε αστέρων στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, της υπηρεσίας one stop shop, που συστήθηκε στο Υπουργείο Τουρισμού πριν από 12 χρόνια με σκοπό την ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος φιλικού για την ανάπτυξη των τουριστικών επενδύσεων. Επίσης, αναφέρθηκε και στο νέο, καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων με βάση το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Σε σχετική ερώτηση για το υπό κατασκευή αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου, η Υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι η στρατηγική της κυβέρνησης περιλαμβάνει, εκτός από τον εκσυγχρονισμό των τουριστικών υποδομών και τη βελτίωση των γενικών υποδομών. «Η αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων συνέβαλε στην αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης ενώ η ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάδειξη προορισμών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».
Σχετικά με το άνοιγμα σε νέες αγορές, η Υπουργός τόνισε ότι «δίνουμε προτεραιότητα στις αγορές της Ασίας όπως η Ινδία, η Νότια Κορέα, η Κίνα με την οποία υπάρχει απευθείας αεροπορική σύνδεση, αλλά και αγορές όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Σαουδική Αραβία.
Τόνισε ακόμη τη σημασία της αγοράς των ΗΠΑ, καθώς μάλιστα πέρσι σημειώθηκε ρεκόρ απευθείας πτήσεων από την Ανατολική Ακτή. «Στόχος μας είναι να μεγαλώσουμε το μερίδιο αγοράς μας και στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ» ανέφερε η κυρία Κεφαλογιάννη.
«Ταυτόχρονα δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού και λιγότερο γνωστών προορισμών, στις παραδοσιακές αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία» σημείωσε στη συνέχεια.
Επίσης, ανέφερε πως «το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας αποτελεί εργαλείο αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού τόσο για την προβολή και την προώθηση του τουρισμού στη χώρα μας όσο και για τις υποδομές.
Η Υπουργός Τουρισμού έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αναβάθμιση των υποδομών των χιονοδρομικών κέντρων και των ορεινών καταφυγίων, έργα που υλοποιούνται με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Τέλος, η κα Κεφαλογιάννη υπογράμμισε «η Ελλάδα είναι προορισμός για όλο το χρόνο προσφέροντας στους φιλοξενούμενους αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες».