
Δήμος Χερσονήσου: Δράσεις για την αναβάθμιση του γαμήλιου τουρισμού
Ολοκληρωμένο project προώθησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένο project προώθησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το περίπτερο στην TRAVEL EXPO CYPRUS 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτελεί καινοτόμο εργαλείο για την τουριστική ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προώθηση του Τουριστικού Προορισμού «Πάρκο Φιλίππων»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού και του εγχώριου οπτικοακουστικού κλάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος ιδιωτικός φορέας δημιουργήθηκε στις αρχές του 2023 στη Κρήτη, με στόχο την τουριστική προώθηση και προβολή του νησιού σε βασικές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροώθηση-ενδυνάμωση του τουριστικού προορισμού Ηράκλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοχευμένες καμπάνιες προβολής για προορισμούς, με όχημα τα Social Media και έμφαση στο Instagram και το Tik Tok
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσα είπε ο Υπουργός Τουρισμού κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε τηλεοπτική εκπομπή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την προώθηση της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβεβαίωσε την ηγετική του θέση ως “Leading Boutique Hotel in Greece 2022”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κ. Κικίλιας τόνισε ότι για το 2023 οι στόχοι δεν περιορίζονται στην αύξηση των εσόδων και της μέσης δαπάνης αλλά στην υλοποίηση του στόχου της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory