
Προβολή της Μήλου και της Πάρου στην αγορά των ΗΠΑ
Στο top 10 των καλύτερων προορισμών στην Ελλάδα συγκαταλέγει τα δυο νησιά το US NEWS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο top 10 των καλύτερων προορισμών στην Ελλάδα συγκαταλέγει τα δυο νησιά το US NEWS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο οι στόχοι για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Η Ελευσίνα καλεί τα εκατομμύρια τουριστών για μία εναλλακτική εμπειρία" δήλωσε η κα Δρέττα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒάσει των στοιχείων της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων, η Αθήνα φιλοξένησε 109 διεθνή συνέδρια, 40.000 επισκέπτες, έσοδα 87 εκατ. ευρώ μέσα στο 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη χρήση της Taboola, ο ΕΟΤ λάνσαρε native ads στοχεύοντας κοινά σε 12 χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο International Hotel Investment Forum διοργάνωσε η Enterprise Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφτά τουριστικές καμπάνιες και επιπλέον 30 εκατ. ευρώ σε προγράμματα συνδιαφήμισης με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο.- Απολογισμός 4ετίας από τον ΕΟΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσκεψη των τουριστών περιλαμβάνει τα αξιοθέατα αλλά και αγορές από το κέντρο της πόλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμένη από τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Δημήτρη Παπαϊωάννου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα διεξαχθεί διαδικτυακά για δύο ημέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσα είπε ο Υπουργός Τουρισμού στο 8o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory