
Όμιλος Sani/Ikos και Women On Top ενισχύουν τη γυναικεία απασχόληση στον τουρισμό
Με το εξειδικευμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης και mentoring “Ready for work (again) at tourism”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το εξειδικευμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης και mentoring “Ready for work (again) at tourism”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Alpha Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιατήρηση και βελτίωση της υψηλής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς με περαιτέρω αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων αλλά και της κατά κεφαλήν δαπάνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεκαπέντε Ινδοί τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι φιλοξενήθηκαν στην Αθήνα από το This is Athens του Δ. Αθηναίων και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπέγραψε σήμερα (23/11) η Υπουργός Τουρισμού κα Κεφαλογιάννη με τον ομόλογό της κ. Clayton Bartolo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πορεία των δράσεων παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή υπηρεσιών συμβούλου για διαχειριση προορισμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη συνεδρίαση του νέου ΔΣ του ΕΟΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζουν Άντζελα Γκερέκου και Δημήτρης Φραγκάκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προβολή της Ελλάδας μέσω στοχευμένων δράσεων προώθησης συγκεκριμένων προορισμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαμόρφωση σχεδίου στρατηγικής επικοινωνίας για την προβολή των νησιών της Δωδεκανήσου στην παγκόσμια αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory