
Πρωτοβουλία επικοινωνίας από τον ΣΕΤΕ
Τους στόχους που θα πρέπει να έχει ο ελληνικός τουρισμός για το 2012 αλλά και την πρόθεση του να προχωρήσει σε ενέργειες επικοινωνίας ανακοίνωσε σήμερα (5/3) ο ΣΕΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους στόχους που θα πρέπει να έχει ο ελληνικός τουρισμός για το 2012 αλλά και την πρόθεση του να προχωρήσει σε ενέργειες επικοινωνίας ανακοίνωσε σήμερα (5/3) ο ΣΕΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σχέδιο Δράσης του ACB και το νέο Πρόγραμμα Μελών παρουσιάστηκαν την Τετάρτη (22/2), κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε η Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης (MOU) με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία \"Low Season Tourism\", προχώρησε η Amadeus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνολικό ποσό των 554.100 ευρώ θα διαθέσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εκθεσιακή του παρουσία σε δύο διεθνείς εκθέσεις, στη Γερμανία και στις Βρυξέλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικός ήταν ο απολογισμός του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλου Γερουλάνου για τη λειτουργία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγίες και διαφημίσεις στις διαδικτυακές του πλατφόρμες θα μπορεί να δέχεται ο ΕΟΤ, με ειδική ρύθμιση που έχει κατατεθεί σε νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Περιφέρεια Ηπείρου υπέβαλε δυο προτάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 906.510 ευρώ στην «Ψηφιακή Σύγκλιση» του ΕΣΠΑ, που αφορούν στην προβολή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρωτουβουλία της, που έχει τίτλο «Ιδιωτική πρωτοβουλία-Εθνική επιτυχία» και πεδίο δράσης της ΗΠΑ, ανέλαβε η «Συμμαχία για την Ελλάδα» για να ενδυναμώσει το τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροορισμός της Χρονιάς αναδείχθηκε η Αθήνα, στην κατηγορία βράβευσης «Προορισμός που προσφέρει τις πιο ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις» στο πλαίσιο των τουριστικών βραβείων «Philoxenia Tourism Awards».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Γιώργος Κολέτσος, παρουσιάζει τη νέα στρατηγική επικοινωνίας του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, χαρακτηρίζοντας χρονιά-ρεκόρ το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υποστήριξή της στο συνέδριο της New Genesis S.A. Greece, με θέμα το «Cruise and Tourism», σχετικά με τη βιομηχανία της κρουαζιέρας, παρέχει η Συμμαχία για την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory