
Συνεργασία ΕΟΤ με ThinkDigital & Daily Secret
Στόχος η αποτελεσματική προβολή της χώρας σε Η.Π.Α. και Καναδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η αποτελεσματική προβολή της χώρας σε Η.Π.Α. και Καναδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην παρουσίαση της οπτικής ταυτότητας για την τουριστική της προβολή, προχώρησε η Περιφέρεια Κρήτης στη διάρκεια της έκθεσης του Βερολίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα θα βρεθούν τον Οκτώβριο ταξιδιωτικοί bloggers και writers απ\' όλο τον κόσμο, στο πλαίσιο του τριήμερου TBEX 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάθεση αφορά στη δημιουργία και παραγωγή επετειακού video για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση υψηλού κύρους με προφανή οφέλη για τον τουρισμό και την οικονομία, σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Tribal WW Athens φέρει ο σχεδιασμός του Project WE Discover Greece, για λογαριασμό της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Business Travel Professionals Forum από τη SWOT, στο οποίο συμμετείχαν 17 ξενοδοχειακoί όμιλοι της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Marketing Greece παρουσίασε \"live\" το website διεθνών προδιαγραφών, που ενισχύει την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece καλεί τον κόσμο να στηρίξει την καμπάνια \"We Discover Greece\", μέσω της συμμετοχής του στο site discovergreece.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύπλευρη εκστρατεία σε ευρωπαϊκά ΜΜΕ και διαδίκτυο πραγματοποιεί, με ευεργετικά αποτελέσματα, η McCann για την τουριστική Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο www.discovergreece.com θα δώσει τη δυνατότητα σε χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις και άγνωστους προορισμούς, να προβληθούν για πρώτη φορά με αξιώσεις σε αγορές - στόχους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυνατότητα ανάπτυξης της τουριστικής βιομηχανίας κατά 20%, με 100.000 νέες θέσεις εργασίας και 3% αύξηση της συμβολής του τουρισμού στο ΑΕΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory