
Ενδιαφέρον για το TBEX Athens 2014
Η ετήσια συνάντηση ταξιδιωτικών bloggers και συγγραφέων τουριστικών media, που πραγματοποιείται στην Αθήνα τον Οκτώβριο, αριθμεί ήδη εκατοντάδες συμμετοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ετήσια συνάντηση ταξιδιωτικών bloggers και συγγραφέων τουριστικών media, που πραγματοποιείται στην Αθήνα τον Οκτώβριο, αριθμεί ήδη εκατοντάδες συμμετοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον τουρισμό το «κλειδί» της ανάκαμψης για την Ελλάδα, σύμφωνα με το έγκριτο μέσο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Νέα Μέσα θα αποτελέσουν και την επόμενη τριετία το βασικό κανάλι προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο ρεπορτάζ της γνωστής βρετανικής εφημερίδας, που προέκυψαν με την υποστήριξη της Marketing Greece, προσφέρουν επιλογές στους επισκέπτες της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους 10 λόγους για να αγαπήσει κανείς την Αθήνα το φετινό καλοκαίρι, καταγράφει το παγκοσμίου φήμης αμερικανικό περιοδικό Forbes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δίμηνη καμπάνια του Οργανισμού στο Daily Secret παρουσίασε conversion rate που ξεπέρασε το 44%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθήνα βρέθηκε στο επίκεντρο εκατοντάδων tweets, blog posts και selfies, στη διάρκεια της πρώτης διοργάνωσης του «Blog-Trotters» από τη Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικό αφιέρωμα στα ελληνικά νησιά πραγματοποιεί το περιοδικό της αεροπορικής εταιρείας στο τεύχος Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκε η διαδικτυακή πλατφόρμα tripinview.com, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς για διακοπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη ρωσική, γερμανική και γαλλική γλώσσα λανσάρισε το portal ταξιδιωτικών προορισμών Discovergreece.com η μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία Marketing Greece, η οποία ιδρύθηκε το 2013 και έχει ως πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Άτυπης Συνόδου των Υπουργών Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα θα απονεμηθούν για πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι τα \"Oscars\" της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, World Travel Awards (WTA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory