
Το Vis-á-Vis παρουσιάζει την Αθήνα!
Μέσα από μια φωτογράφιση μόδας και ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα, το ισπανικό online περιοδικό Vis-á-Vis παρουσιάζει την Αθήνα και την Ελλάδα στις ισπανόφωνες χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από μια φωτογράφιση μόδας και ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα, το ισπανικό online περιοδικό Vis-á-Vis παρουσιάζει την Αθήνα και την Ελλάδα στις ισπανόφωνες χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό είναι το μήνυμα που έστειλαν ΣΕΤΕ και Marketing Greece στη διάρκεια της έκθεσης ΙΤΒ 2015 στο Βερολίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση επαγγελματιών συνεδριακού τουρισμού Ελλάδας και Ευρώπης στην Αθήνα, με αφορμή σχετική εκδήλωση της HAPCO και τη γενική συνέλευση της EFAPCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολυσέλιδο αφιέρωμα του σημαντικότερου γερμανικού περιοδικού γαστρονομίας, Essen & Trinken για την αυθεντική Κρητική κουζίνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Marketing Greece στηρίζει το 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow που πραγματοποιείται στο Ντουμπάι, για την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού πολυτελείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώνεται το διήμερο 12-13 Μαρτίου, με θέμα HAPCO / EFAPCO Think FORUM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆνθρωποι από όλο τον κόσμο δήλωσαν Αθηναίοι μέσω της καμπάνιας “I’m an Aθenian too” της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Περιφέρεια θα διαθέσει 900.000 ευρώ για την προβολή του νησιού το 2015, μέσω επτά δράσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα πρωτοβουλία διεθνούς απήχησης από τη Marketing Greece που θα κάνει τον παλμό της Θεσσαλονίκης να ακουστεί δυνατά στην Ελλάδα και τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο My View of Greece παρουσιάζει την όψη της Ελλάδας μέσα από αληθινές ιστορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολυσέλιδα άρθρα για την πόλη αφιερώνουν γερμανοί δημοσιογράφοι και bloggers, κατόπιν των στοχευμένων ενεργειών της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“I’m an Aθenian too” δήλωσε στους χιλιάδες αναγνώστες του blog “Borders of Adventure”, η βραβευμένη blogger Becki Enright!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory