
Καμπάνια από τα Trésor Hotels & Resorts
Οι Hotel Managers διηγούνται live την καθημερινότητα των ξενοδοχείων-μελών στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Hotel Managers διηγούνται live την καθημερινότητα των ξενοδοχείων-μελών στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάσημο εβδομαδιαίο ταξιδιωτικό περιοδικό του μεγάλου λιμανιού της Κίνας συνεργάστηκε με τη Marketing Greece για την προβολή των δυο νησιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εμπειρίες των διακεκριμένων travel bloggers στην Θεσσαλονίκη, την Χαλκιδική και τον Όλυμπο θα μεταδοθούν μέσω του #blogtrottersgr σε όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπαφή του Συνδέσμου με τουριστικές επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της τρίτης περιφερειακής εκδήλωσης. Έμπρακτη στήριξη εγγυήθηκε ο Ανδρεάδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάπτυξη και προώθηση νέων υπηρεσιών, με επίκεντρο τον πολυχώρο Pantheon του Ομίλου Παπαθεοχάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece στοχεύει στην αύξηση των Τούρκων τουριστών μέσω της ανανεωμένης ψηφιακής της πλατφόρμας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έμφαση στα θέματα του τουρισμού, των αερομεταφορών και του τουριστικού Real Estate, επανέρχεται ανανεωμένο στο SBC το Tourism Today.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece προβάλει τα Μετέωρα, τα Τρίκαλα και τα Ζαγοροχώρια σε βασικές αγορές – στόχους, οργανώνοντας ομαδική δημοσιογραφική αποστολή με σημαντικά Ευρωπαϊκά ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολυεπίπεδο πρόγραμμα προβολής για τη Λέσβο, τη Χαλκιδική και την Κέρκυρα από την Marketing Greece και με την υποστήριξη της Eurobank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοφιλείς bloggers μοιράζονται με χιλιάδες followers τις εμπειρίες τους σε Ελληνικούς προορισμούς σε συνεργασία με την Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece υλοποιεί νέα καμπάνια για τη Χαλκιδική, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής για την ανάδειξη του προορισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ψηφιακή πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων Qunar.com προβάλει την Αθήνα στην κινέζικη αγορά, με τη δημιουργία πλήρους τουριστικού οδηγού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory