
Δίκτυο για την προβολή της Θεσσαλονίκης
Πρεσβευτές της πόλης θα αναλάβουν την τουριστική της προβολή, μέσα από το νέο portal του Οργανισμού Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεσβευτές της πόλης θα αναλάβουν την τουριστική της προβολή, μέσα από το νέο portal του Οργανισμού Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece υποδέχεται την Ισπανίδα ηθοποιό Carolina Bang και την ισπανική έκδοση του lifestyle περιοδικού InStyle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Daily Mail ανακηρύσσει την πόλη της Αθήνας στο σπουδαιότερο \"ανοιχτό\" πανεπιστήμιο του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προώθησης της πόλης της Αθήνας “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” παρουσίασαν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική παρουσία της Σκιάθου στην Τουριστική Έκθεση Greek Tourism Expo, που διοργανώθηκε το διάστημα 4-6 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση συνεργασίας προς τους Δήμους και τους τουριστικούς φορείς απευθύνει η Περιφέρεια Αττικής στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ικανοποιητικό ενδιαφέρον από πλευράς ξένων επαγγελματιών για την Αθήνα, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων στο περίπτερο του ΕΟΤ, στη διεθνή έκθεση IBTM 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πόλη της Αθήνας εξώφυλλο του δημοφιλούς ταξιδιωτικού περιοδικού με τη συνδρομή του Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο μελών HAPCO και η SWOT - Simple Way Of Tourism
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑForum που αφορά συναντήσεις ξενοδοχείων από την Ελλάδα & τη Διεθνή αγορά με τους κύριους εκπροσώπους του επαγγελματικού & συνεδριακού τουρισμού της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μύκονος κορυφαίος καλοκαιρινός προορισμός σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα «Τhe Times».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory