
Suddeutsche Zeitung: Αφιέρωμα στον Αττικό αμπελώνα
Η κορυφαία γερμανική εφημερίδα παρουσιάζει την αναβίωση της αμπελοκομίας μέσα από τα μάτια της νέας γενιάς οινοπαραγωγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κορυφαία γερμανική εφημερίδα παρουσιάζει την αναβίωση της αμπελοκομίας μέσα από τα μάτια της νέας γενιάς οινοπαραγωγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την επίσημη παρουσίαση της πλατφόρμας tripinview.com ο Σωκράτης Ευσταθόπουλος μιλάει στο adbusiness για το σημαντικό αυτό εγχείρημα αλλά και την πορεία και τη φιλοσοφία της ImagePro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη Γραμβούσα έως την Κάτω Ζάκρο, οι σελίδες του κορυφαίου Γαλλικού περιοδικού γέμισαν χρώματα και τοπία της κρητικής γης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσιάζουν στον ψηφιακό κόσμο τον εξωτικό παράδεισο της Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακαλύψτε κάθε μήνα έναν διαφορετικό ελληνικό προορισμό, μέσα από εικόνες και γεύσεις από κάθε γωνιά της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πασχαλινά ήθη και έθιμα και τα φυσικά τοπία προβάλλονται μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράσεις προβολής του «3rd International Roads to Rhodes Marathon» από το Discovergreece.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ blogger ζει τον μήνα του μέλιτος της στην Ελλάδα μέσω της Marketing Greece και μοιράζεται με τους followers της την εμπειρία της!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece τοποθετεί την Ελλάδα στην καλοκαιρινή ατζέντα διακοπών του διεθνούς κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέρασαν δυο χρόνια από τότε που το Discover Greece ξεκίνησε το ταξίδι του με συνεπιβάτες, σε κάθε του σταθμό, τον απλό κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιαίτερα θετική η εικόνα της Ελλάδας, σύμφωνα με μελέτη που υλοποίησε η Censuswide για το SETE Intelligence
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory