
Το Conde Nast Traveller προβάλει την Πάτμο
Το κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό αναδεικνύει την αινιγματική γοητεία του νησιού μέσα από ένα 10σέλιδο αφιέρωμα στο τεύχος Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό αναδεικνύει την αινιγματική γοητεία του νησιού μέσα από ένα 10σέλιδο αφιέρωμα στο τεύχος Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλάνο προώθησης Σεπτεμβρίου μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ298.000 views και 316.900 reach για τη Spotlight Diva του Ιονίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδραστική Εφαρμογή & Διαγωνισμός στο Discovergreece.com σε συνεργασία με την Aegean
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) πραγματοποιεί πρόχειρο διαγωνισμό για έκθεση στις Κάννες της Γαλλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo «δικό του μεγάλο ελληνικό νησί» παρουσιάζει ο Ισπανός ηθοποιός, Adam Jezierski, που επισκέφθηκε πρόσφατα την Κω με πρωτοβουλία της Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσθετο κονδύλι συνολικού ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ διεκδικεί ο ΚΟΤ για σκοπούς διαφήμισης και προβολής του κυπριακού τουριστικού προϊόντος το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με το Monthly Report του tripinview.com, η Ελλάδα είναι η πρώτη επιλογή των ταξιδιωτών, στην Ευρωπαϊκή ακτογραμμή της Μεσογείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωση από το FUTURE MODELS, το πρακτορείο μοντέλων του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Επικοινωνία» πάει πιο πέρα από Τουρκία, σε Καζακστάν και Αζερμπαϊτζάν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το καλοκαίρι, το Discovergreece.com παρουσιάζει στο ταξιδιωτικό κοινό ένα ολοκληρωμένο χάρτη εμπειριών στα νησιά του Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο ελληνικά brands συνεργάζονται για τη δημιουργία μιας συλλεκτικής έκδοσης του εμβληματικού METAXA 7 STARS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory