
Lonely Planet: Αποκαλύπτει τη «μυστική» πλευρά της Κέρκυρας
Οι παραδόσεις και η μαγευτική ενδοχώρα της κοσμοπολίτισσας του Ιονίου πρωταγωνιστούν στο διεθνούς φήμης ταξιδιωτικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι παραδόσεις και η μαγευτική ενδοχώρα της κοσμοπολίτισσας του Ιονίου πρωταγωνιστούν στο διεθνούς φήμης ταξιδιωτικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηλεκτρονική έκδοση της κορυφαίας Βρετανικής εφημερίδας απαριθμεί τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τα δύο νησιά τους ιδανικούς φθινοπωρινούς προορισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε motto ζωής «Xάνομαι προς τη σωστή κατεύθυνση» η blogger μαγεύεται από την Ελλάδα και την προβάλει μέσα από ένα συναρπαστικό video
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών της Marketing Greece φέρνει κοντά κορυφαίους digital influencers και αποσπά 100 εκατ. impressions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» στηρίζει την προσπάθεια του ΕΟΤ για την προβολή της χώρας μας, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο vloggers επισκέφθηκαν τα Χανιά στο πλαίσιο ομαδικού ταξιδιού με τίτλο «Πέντε αισθήσεις, μία ψυχή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξιοποιώντας την ποικιλομορφία της περιφέρειας, το Discover Greece εντάσσει στον σχεδιασμό του για το 2016-2017 την προβολή της Δυτικής Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φωτογράφιση μόδας διάσημης ηθοποιού για την ισπανική έκδοση του περιοδικού InStyle στοχεύει στην προβολή της Κω και την τοποθέτησή της ως lifestyle προορισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από το video της στο YouTube, η lifestyle & family vlogger αναδεικνύει όλα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τη Ρόδο τον ιδανικό οικογενειακό προορισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κέντρο της Αθήνας και η Αθηναϊκή Ριβιέρα πρωταγωνίστησαν σε δύο επεισόδια της δημοφιλούς ταξιδιωτικής εκπομπής της Βραζιλίας, Viagem Cultural.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηλεκτρονική έκδοση του lifestyle περιοδικού αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νησιού, εστιάζοντας στα τυρκουάζ νερά και τις πολύχρωμες παραδόσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηλεκτρονική έκδοση της Βρετανικής εφημερίδας συνοψίζει τους λόγους που καθιστούν την Άνδρο έναν παραδεισένιο οικογενειακό προορισμό δίπλα στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory