
Δήμος Τήνου: Λανσάρει ολοκληρωμένο σχέδιο marketing
Ο Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ιωάννα Δρέττα αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας και Διευθύνουσας Συμβούλου στη Marketing Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινό πεδίο αναφοράς των δύο φορέων αποτελεί η προσπάθεια να γίνει η Ελλάδα ένας ισχυρός συνεδριακός προορισμός...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από ένα εξασέλιδο αφιέρωμα στο Madame Figaro, ένα από τα εβδομαδιαία περιοδικά με τη μεγαλύτερη επιρροή στη Γαλλία, αναδεικνύεται η καλλιτεχνικά ανήσυχη πλευρά της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατακτώντας το ενδιαφέρον ιταλικών εφημερίδων και περιοδικών με σημαντική επιρροή, η ελληνική πρωτεύουσα παρουσιάζεται ως ο city break προορισμός που αξίζει να ανακαλύψεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 200 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε Γερμανία και Αυστρία αναδεικνύουν την καλλιτεχνική φλέβα του νησιού των Ιπποτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεθνή μέσα ενημέρωσης συστήνουν την Αθήνα για το πολιτισμό, τις τέχνες, τη γαστρονομία, τη μόδα, το σύγχρονο αλλά και κλασικό χαρακτήρα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής, αναδεικνύει για πρώτη φορά το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και τις μοναδικές ομορφιές της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνιος διαγωνισμός ομορφιάς για την ανάδειξη νέων μοντέλων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη γιορτή της "Αρχόντισσας των Κυκλάδων" μέσα από μια χαρακτηριστική ταινία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ οίκος Chanel με ένα βίντεο-ύμνος στις ομορφιές της Ελλάδας αποτίει φόρο τιμής στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Marketing Greece με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και της υλοποίησης πλάνου προώθησης των προορισμών της, ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης και η Marketing Greece προβάλλουν τη μοναδικότητα των πασχαλινών εμπειριών στο νησί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory