
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού παγκοσμίως
Υπερήφανος δήλωσε ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής του ΝΒΑ Γιάννης Αντετοκούνμπο ως ο νέος πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπερήφανος δήλωσε ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής του ΝΒΑ Γιάννης Αντετοκούνμπο ως ο νέος πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την Αυστρία και την Αυστραλία, η Πάρος αναμένεται να ανανεώσει το «παρών» της και στη Γερμανία με τη φιλοξενία του έγκριτου δημοσιογράφου Christoph Merten στο νησί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διάσταση της life style πλευράς της Πάρου, της Σερίφου, της Μήλου και της Αστυπάλαιας πρόκειται να αναδειχθεί στις αγορές της Αυστρίας και της Αυστραλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευρύνεται ο κύκλος συνεργασιών του AthensTourismPartnership (Δήμος Αθηναίων – AEGEAN – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών) με στόχο την καθιέρωση της Αθήνας ως κορυφαίου citybreak προορισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σειρά εκπομπών που άρχισαν να μεταδίδονται από τη Δευτέρα, η Μύκονος, προβάλλεται στη σημαντική αγορά της Λατινικής Αμερικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θετική ενέργεια που εκπέμπει η Αστυπάλαια, με επίκεντρο , αυτή τη φορά τον έρωτα, εντάσσει στην καμπάνια του ο Δήμος για την ανάδειξη της ρομαντικής πλευράς του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι φορείς του νησιού υποδέχθηκαν το πρωί της Παρασκευής τους 88 επιβάτες της πρώτης απευθείας πτήσης από την πρωτεύουσα της Τσεχίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται από την 16η Διεθνή Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού ΙΜΕΧ στη Φρανκφούρτη, η οποία πραγματοποιήθηκε από 15 έως και 17 Μαΐου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) ανακοινώνει την έναρξη της ψηφιακής καμπάνιας «Τουρισμός, αξία για όλους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέθηκαν οι βάσεις για την ψηφιακή μετάβαση των υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέα στρατηγική προσαρμοσμένη στο τουριστικό προϊόν του νησιού που συνοδεύεται από καμπάνια προβολής και σειρά πρωτότυπων δράσεων «εξοπλίζεται» ο Δήμος Αστυπάλαιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Βενετία η προωθητική ενέργεια που οργανώθηκε από την ιταλική αεροπορική εταιρία VOLOTEA σε συνεργασία με την MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory