
Διεθνής προβολή για το νησί της Μήλου
Ένας από τους κορυφαίους bloggers που εξειδικεύονται στην προβολή τον προορισμών, ο Nik Kontis πρόκειται να βρεθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα στη Μήλο για την προβολή του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας από τους κορυφαίους bloggers που εξειδικεύονται στην προβολή τον προορισμών, ο Nik Kontis πρόκειται να βρεθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα στη Μήλο για την προβολή του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Μήλο και τη Σέριφο πρόκειται να παρουσιάσει το ταξιδιωτικό ντοκυμαντέρ “My Greek Odyssey” από την Αυστραλία , στο πλαίσιο του δεύτερου κύκλου της σειράς, το οποίο και θα προβληθεί σε τηλεοπτικά δίκτυα του εξωτερικού αλλά και στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SWOT ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τον Παναγιώτη Κωνσταντινίδη, ο οποίος αναλαμβάνει ως Senior Partner τη διαχείριση και την ανάπτυξη των Sales & Marketing υπηρεσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMTC GROUP και NAMASTE GREECE ενώνουν δυνάμεις για την οργάνωση ειδικών προωθητικών ενεργειών για λογαριασμό των περιοχών με τις οποίες συνεργάζεται η εταιρία συμβούλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δήλωσε ο Δήμαρχος του νησιού για την τουριστική κίνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τουριστικό προορισμό με «σημαία» τον Πολιτισμό εξελίσσεται η Άνδρος χάρη στις ποικίλες εκδηλώσεις που σχεδόν καθημερινά οργανώνονται στο νησί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο: «My travel tips for Paros – The best island in the world!» η ηλεκτρονική έκδοση του ταξιδιωτικού οδηγού της Νότιας Αφρικής «ALL4WOMEN» παρουσιάζει εκτενές αφιέρωμα στην Πάρο στο life style κοινό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών υλοποίησης «Δράσεων Τουριστικής Προβολής Νησιών Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου 2018 -2020» προκήρυξε η ομώνυμη Περιφέρεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα «ταξιδεύουν» στην Αυστρία και την Αυστραλία μέσω instagram σε συνέχεια επιτυχημένου δημοσιογραφικού ταξιδιού που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 17-30 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία διεξήχθη πριν λίγες μέρες στο ξενοδοχείο DOLCE ATTICA RIVIERA, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. ο 22oς κατά σειρά Διαγωνισμός Mις Παγκόσμιος Τουρισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες ταξιδιωτικοί πράκτορες συμμετείχαν σε ταξίδι εξοικείωσης (Familiarization Trip) στην Ανδαλουσία της Ισπανίας, που πραγματοποίησε η Turkish Airlines
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού προκηρύσσει νέο διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών για την σχεδίαση και αγορά διαφημιστικού χώρου/χρόνου, με σκοπό την εφαρμογή διαφημιστικής εκστρατείας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory