
Σημαντική προβολή της Μήλου μέσω του παγκόσμιου πρωταθλήματος Jet Ski
Πραγματοποιήθηκε το διάστημα 4-10 Ιουνίου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε το διάστημα 4-10 Ιουνίου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια δέχθηκε αρνητικές κριτικές για «ανοικτά σεξιστικό» περιεχόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής μέσα από B2B και B2C κανάλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέκρινε το ποσό των 300.000 ευρώ για την τουριστική προβολή της πόλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Οργανισμό Τουρισμού της Αυστραλίας ανακοίνωσε την ανάθεση του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού ξανά στη M&C Saatchi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο νέο Ηuawei Mate20 Pro θα ταξιδέψει στα χέρια 20 σημαντικών Ελλήνων instagrammers κυριολεκτικά σε ολόκληρη την χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταξύ των κορυφαίων προορισμών παγκοσμίως για οικογενειακές διακοπές κατατάσσεται η Ελλάδα, αυτή τη φορά από την ρωσική τουριστική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ με την εταιρεία Google Ireland LTD ενέκρινε το Δ.Σ. του Οργανισμού, με στόχο την ενίσχυση των προκρατήσεων για το έτος 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμικό «παρών» έδωσε ο Δήμος Λειψών στις Εκθέσεις Τουρισμού, World Travel Market και Philoxenia σε Λονδίνο και Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα πλάνο τεσσάρων ημερών πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες επαφές, με χρήση σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο στίγμα του στη Βρετανική αγορά έδωσε ο Δήμος Ιητών μέσα από μια δυναμική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δήμος είχε παρουσία στην Top Resa στο Παρίσι, στη World Travel Market στο Λονδίνο και στη Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory