
«Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο» από τη Marketing Greece
Επαγγελματίες του τουρισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους με την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπαγγελματίες του τουρισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους με την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 30 Νοεμβρίου & Κυριακή 1 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροκειμένου να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες του μεταναστευτικού στον τουρισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη Ακαδημία Digital Marketing αποκλειστικά για Επαγγελματίες του Τουρισμού στην Ελλάδα είναι γεγονός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της MINDHAUS, που παρουσιάστηκε στο 1ο Plug & Play συνέδριο «Restart mAI City»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ορίζει αποκλειστικό εκπρόσωπο όλων των λύσεων της στην Ελλάδα και την Κύπρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας στην μεγαλύτερη έκθεση κοινού για ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στη Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEυρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες στο υπουργείο Τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρογράμματα διαφημιστικής προβολής στα διεθνή διαδικτυακά μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Δ.Σ. του ΕΟΤ ενέκρινε το Πρόγραμμα Συν-διαφήμισης της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ρωσίας για την προβολή της Ελλάδας το 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια περιλαμβάνει ένα μείγμα online εργαλείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκαν τα γυρίσματα διεθνούς παραγωγής ύψους 3,5 εκατ. ευρώ στο πολυτελές ξενοδοχείο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory