
Στρατηγική συνεργασία της Mastercard με τον ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού
Η κοινή καμπάνια επικοινωνίας, διάρκειας 4 μηνών, στοχεύει στην προβολή της χώρας στις αγορές του Ηνωμένου Βασίλειου και των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κοινή καμπάνια επικοινωνίας, διάρκειας 4 μηνών, στοχεύει στην προβολή της χώρας στις αγορές του Ηνωμένου Βασίλειου και των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράσεις προώθησης και δημόσιων σχέσεων το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Greece Αlways in Season» είναι το νέο motto του ΕΟΤ στη διεθνή διαφημιστική καμπάνια που «τρέχει» ήδη από τις 15 Ιανουαρίου σε μεγάλα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και digital πλατφόρμες του εξωτερικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση στο spec του 1,3 εκατ. ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχέδια δράσης για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού τομέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διψήφια αύξηση των εσόδων και την μονοψήφια άνοδο των αφίξεων έθεσε ως στόχο για το 2020 ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στο Reuters εκτιμώντας ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένο πρόγραμμα προώθησης τουριστικού προϊόντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης για τη διαφημιστική καμπάνια και το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Expedia και CNN International για το Α’ εξάμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την οργάνωση συμμετοχής της σε 28 εκθέσεις εσωτερικού και εξωτερικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Travel Appeal προσφέρει σύγχρονες και ποικίλες λύσεις προκειμένου οι επιχειρήσεις του Τομέα Τουρισμού και Μεταφορών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημόσιες σχέσεις, διαχείριση διαδικτυακών μέσων, συμμετοχή σε εκθέσεις κ.α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory