
EOT: Spec 305.000 ευρώ για συμμετοχή σε εκθέσεις
Για 4 διεθνείς εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 4 διεθνείς εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίηση καμπάνιας γενικής τουριστικής προβολής, για την προώθηση τής Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΑΤΑ προχωρά –με τις αναγκαίες προσθήκες και αλλαγές- τον διαγωνισμό, που ακυρώθηκε το καλοκαίρι του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνει τρείς δράσεις, το Σχέδιο Μάρκετινγκ, το Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας και το Σχέδιο Branding
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παροχή υπηρεσιών υλοποίησης Δράσεων Τουριστικής Προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι στόχος της κυβέρνησης σε αυτή την φάση είναι να στηριχτούν και να αντέξουν οι επιχειρήσεις του τουρισμού και οι εργαζόμενοι της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ & της Marketing Greece με την υποστήριξη της Google
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις μέρες μας η ανθρωπότητα καλείται να ανταποκριθεί σε μια συγκλονιστική πρόκληση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δήμαρχος Σπάρτης Πέτρος Δούκας και η επίτιμη Πρέσβης της πόλης Ρόη Δανάλη – Αποστολοπούλου παρουσίασαν την κοινή τους δράση, για την προβολή της Σπάρτης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τη στρατηγική branding και marketing του πολυτελούς ξενοδοχείου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της η καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory