Ogilvy: Σχεδίασε την Performance Marketing στρατηγική της Eurobank
Την Performance Marketing στρατηγική της νέας καμπάνιας για το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός της Eurobank, σχεδίασε και υλοποίησε η Ogilvy. Στόχος τόσο το awareness του κοινού, όσο και η αύξηση των online leads από επαγγελματίες που ασχολούνται με τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Η καμπάνια επικοινωνεί την ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας που προσφέρει η Eurobank σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις και προνόμια σε τραπεζικά και μη τραπεζικά προϊόντα & υπηρεσίες, καθιστώντας την ως την «Τράπεζα του Τουρισμού». Φέτος δίνεται ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, προσφέροντας υπηρεσίες Ενεργειακού Συμψηφισμού-Net Metering και σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως το POS Cash Advance, καθώς και στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους με μία σειρά υπηρεσιών Ψηφιακής Αναβάθμισης, Επιχειρησιακής ευφυΐας, Εξοπλισμού, Περιβάλλοντος & Αειφορίας σε συνεργασία με τρίτες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά.