ΕΟΤ-Cox & Kings: Συνεργασία για την αγορά της Ινδίας

Το Δ.Σ. του ΕΟΤ ενέκρινε το πρόγραμμα συν-διαφήμισης του Οργανισμού με τον Tour Operator
Cox & Kings, το οποίο αφορά
προωθητικές δράσεις στην αγορά της Ινδίας κατά το έτος 2019,
συνολικού ύψους επένδυσης
161.219 ευρώ.
Το πρόγραμμα συνεργασίας ΕΟΤ-Cox & Kings, με ποσοστό συμμετοχής 50/50, υλοποιείται μετά από πρόσκληση και πρωτοβουλία του Tour Operator με κοινό-στόχο τα ζευγάρια που πρόκειται να παντρευτούν (weddings), τα νιόπαντρα ζευγάρια (honeymooners), τις γυναίκες, τις οικογένειες, τους ανεξάρτητους ταξιδιώτες (FIT) και τους ταξιδιώτες συνεδρίων ή εκθέσεων (MICE).
Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα μείγμα online εργαλείων, όπως προώθηση ειδικών banners μέσω των Google Text & Display Ads, ειδικές αναρτήσεις (posts) στα κοινωνικά δίκτυα Facebook & Instagram, δημιουργία ειδικού microsite για την Ελλάδα, αλλά και ένα μείγμα offline εργαλείων, όπως διαφημιστικές καταχωρίσεις.
Το πρόγραμμα συνεργασίας ΕΟΤ-Cox & Kings, με ποσοστό συμμετοχής 50/50, υλοποιείται μετά από πρόσκληση και πρωτοβουλία του Tour Operator με κοινό-στόχο τα ζευγάρια που πρόκειται να παντρευτούν (weddings), τα νιόπαντρα ζευγάρια (honeymooners), τις γυναίκες, τις οικογένειες, τους ανεξάρτητους ταξιδιώτες (FIT) και τους ταξιδιώτες συνεδρίων ή εκθέσεων (MICE).
Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα μείγμα online εργαλείων, όπως προώθηση ειδικών banners μέσω των Google Text & Display Ads, ειδικές αναρτήσεις (posts) στα κοινωνικά δίκτυα Facebook & Instagram, δημιουργία ειδικού microsite για την Ελλάδα, αλλά και ένα μείγμα offline εργαλείων, όπως διαφημιστικές καταχωρίσεις.