
Spec 360.000 ευρώ για τον Νομό Μαγνησίας
Σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμούς για προβολή του δικτύου AGTIS αλλά και για την εκπόνηση μελετών προκήρυξε το Υπουργείο Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Ελλάδα και εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφαία B2B συνάντηση για τον τουρισμό που διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων - Παρουσία 120 ελληνικών και 90 διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Ανάδειξη του Ευρωπαϊκού Ορειβατικού Μονοπατιού Ε4 ως εργαλείου για την ανάπτυξη και προβολή του Τουρισμού της Κρήτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συνεργασίας, θα αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε ένα απαιτητικό, παγκόσμιο κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδείχθηκε ως νέος ανερχόμενος προορισμός κρουαζιέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδεικνύοντας τη δύναμη του AI στον κλάδο του Τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοίγει τις πόρτες του τον Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος είναι η σχηματοποίηση ενός Place Brand το οποίο θα καλύπτει όλες τις ανάγκες της Περιφέρειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ6 documentary-style travel videos μας ταξιδεύουν στις παραδοσιακές τέχνες της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν 4 στους 5 (78%) δήλωσαν ότι οι δαπάνες αυτές συνήθως ή πάντα αξίζουν τον κόπο, όπως προκύπτει από έρευνα της Mastercard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory