Tommy Hilfiger: Νέα καμπάνια για την Άνοιξη 2016
Tommy Hilfiger: Νέα καμπάνια για την Άνοιξη 2016Εμπνευσμένη από ένα ταξίδι διακοπών island – hopping στα εξωτικά μέρη του συμπλέγματος των νησιών St. Vincent and The Grenadines, η καμπάνια γιορτάζει το χαλαρό τρόπο ζωής της Καραϊβικής με ένα εκλεκτικό, εμπνευσμένο twist που είναι αποκλειστικά Tommy.
«Η καμπάνια μας για την Άνοιξη του 2016 έχει εμπνευστεί από τις αιώνιες διακοπές σε ένα νησί» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Η οικογένεια μου κι εγώ αγαπούσαμε πάντα την Καραϊβική, και ιδιαίτερα το Mystique είναι το αγαπημένο μας μέρος για να περνάμε χρόνο όλοι μαζί. Αυτή την σεζόν, θα διοχετεύσουμε αυτή την “island life” έμπνευση στην πολύχρωμη, cool καμπάνια μας με ένα εκλεκτικό twist. Αναμειγνύουμε ναυτικές και τροπικές επιρροές με ξεπλυμμένα από τον ήλιο χρώματα και αθλητικά στοιχεία. Είναι όλα γύρω από την χαλαρότητα των διακοπών σε μία παραλία με μία λαμπερή πινελιά».
Η καμπάνια “Wish You Were Here” φωτογραφήθηκε από τον Craig McDean, το styling επιμελήθηκε ο Karl Templer και δημιουργικά σκηνοθέτησε ο Trey Laird της εταιρείας Laird + Partners.
«Η διαφημιστική μας καμπάνια για την Άνοιξη του 2016 περικλείει την ξεχωριστή οπτική ταυτότητα του brand και το χαρακτηριστικό “twist” που είναι ασεβές, παιχνιδιάρικο και cool», δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer της Tommy Hilfiger. «Η καμπάνια επίσης αντανακλά τη νέα μας κατεύθυνση στη γυναικεία ένδυση και την στρατηγική δέσμευση της εταιρείας για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στον τομέα της γυναικείας ένδυσης παγκοσμίως. Διακρύνουμε μία ισχυρή δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες της γυναικείας ένδυσης και αυτή η καμπάνια είναι το βαισκό στοιχείο στις προσπάθειές μας για να εξασφαλιστεί η συνοχή σε όλα τα σημεία επαφής του brand. Επιπλέον θα διευρύνουμε την επιρροή μας επενδύοντας στα κανάλια του digital, του print, του outdoor και του direct marketing”.
Η καμπάνια “Wish You Were Here” θα παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ενός multimedia προγράμματος με παρουσία στα online μέσα, τα έντυπα, την υπαίθρια διαφήμιση και τα social media.