To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το marketing εξακολουθεί να θεωρείται μια πηγή κόστους για τις εταιρείες

Το marketing εξακολουθεί να θεωρείται μια πηγή κόστους για τις εταιρείες

Η πλειονότητα (54%) των διευθυντών των επιχειρήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία εξακολουθούν να θεωρούν το μάρκετινγκ ως πηγή κόστους και όχι εσόδων για τις εταιρείες, σύμφωνα με μελέτη του KINESSO UK&I.

Οι marketers δεν εκπροσωπούνται πάντα στο C-suite των εταιρειών και παλεύουν με τις αντιλήψεις των CEOs και των CFOs ότι οι δαπάνες για τη δημιουργία ιδίων κεφαλαίων δεν συνδέονται με τις hard επιδόσεις της επιχείρησης. Η αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος θα μπορούσε να συμβάλει στη διασφάλιση, ώστε τα brands να θεωρούνται πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που πρέπει να αναπτύσσονται, προκειμένου να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμη πραγματική αξία.

Έρευνα της Sapio Research σε 150 ηγέτες επιχειρήσεων και marketing έδειξε:

- Την έλλειψη ευθυγράμμισης

Το 59% των ηγετών θεωρεί ότι οι CEOs δεν κατανοούν τη σημασία της ανάπτυξης του brand και προτιμούν τα απτά οφέλη (έσοδα/κέρδη, μείωση του κόστους) από τα άυλα (όπως αύξηση του ποσοστού ικανοποίησης των πελατών, βελτίωση των κινήτρων των εργαζομένων, αύξηση του μεριδίου αγοράς και καλύτερη φήμη του brand), γεγονός που υποδεικνύει την ανάγκη των CMOs να εξηγούν γιατί πρέπει να εξισορροπηθούν οι βραχυπρόθεσμες πωλήσεις με τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Το 48% συμφώνησε ότι η απόδειξη του μακροπρόθεσμου αντίκτυπου της εργασίας τους στην εταιρεία είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίζουν

Το 45% προσδιόρισε ότι η μη ευθυγράμμιση ως προς τη στρατηγική κατεύθυνση επιδεινώνει τις αμφιβολίες της ηγεσίας σχετικά με τη συμβολή του marketing στην ανάπτυξη της εταιρείας.

- Την ανάγκη για καλύτερη επικοινωνία

Το 34% των ηγετών των επιχειρήσεων δήλωσε ότι η κακή επικοινωνία με τις ομάδες marketing κοστίζει οικονομικά στην επιχείρησή τους.

To 28% δήλωσε ότι η αναποτελεσματική επικοινωνία οδήγησε σε απώλεια στόχων σχετικές με την ανάληψη πρωτοβουλιών.

Οι CMOs συχνά δυσκολεύονται να πάρουν το ρίσκο απέναντι στους CEOs και το 79% των marketers πιστεύει ότι η ύπαρξη ενός CEO με υπόβαθρο marketing θα μπορούσε να βοηθήσει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ marketing και πωλήσεων.

TAGS: Marketing