Στη Fold7 το Somersby
Το brand μηλίτη Somersby, που ανήκει στον όμιλο Carlsberg, ανέθεσε στη
Fold7 τον παγκόσμιο creative λογαριασμό του. Η Carlsberg δήλωσε ότι το
agency θα ηγηθεί της επικοινωνιακής στρατηγικής του και θα καθορίσει τη
δημιουργική του πλατφόρμα διεθνώς σε όλα media. Τ
ο brief περιλαμβάνει
above-the-line δουλειά καθώς και social. H επιλογή της Fold7 ακολουθεί μετά από έναν ανταγωνιστικό διαγωνισμό μεταξύ των
agencies που συντονίστηκε από τα κεντρικά γραφεία
στη Δανία.
Το Somersby, που λανσαρίστηκε το 2008,
είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands
του oμίλου Carlsberg. Ο σκοπός του brand είναι να
«ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αγκαλιάσουν την
πιο ανάλαφρη πλευρά της ζωής και να απελευθερώσουν μια πιο θετική ατμόσφαιρα στον κόσμο»,
όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Carlsberg.
Η Global Marketing Director
της Somersby, Ana Milicevic, δήλωσε: «Με το φανταστικό στρατηγικό πλαίσιο
και την καινοτόμο δημιουργικότητά της, η Fold7, ήταν σαφώς ο καλύτερος συνεργάτης
για εμάς». Ο Managing Director της Fold7 James Joice, σχολίασε: «Το Somersby
είναι ένα ονειρεμένο brand με συναρπαστικό σκοπό και positioning, που πραγματικά
μας προσέλκυσε όλους»